Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Priča o Srbima i Hrvatima – slučaj Kapetana Dragana i preispitivanje savesti

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 03 avgust 2013 19:44
perkins
Hvala Dragoslavu Pavkovu na odlicnom komentaru,sa kojim je kratko i jasno,direktno i smelo ukazao na kratki,ali brzi put propadanja nase nacije i drzave zbog pasivnog posmatranja katastrofalne rabote srpskih aga i begova zadnjih dvadesetak godina,sloboda nam je teska,ropstvo lagano i zato ga uzmimo,porucuju vladajuci pastiri,kako duhovni tako svetovni,jer nije za badava receno;dok je cobana biti ce i ovaca da ih teraju!
Preporuke:
81
8
2 subota, 03 avgust 2013 19:50
Kursula
Odlična dijagnostika stanja u Srba.
Kakvi smo kao narod i kakvi su nam političari bili i jesu danas najbolje je opisao naš prijatelj Dr. Arčibald Rajs.
Zadnje izbore dobile su patriotske stranke. Kad su uzjahali vlast, okrenuli su ćurak naopako. Od najvećih protivnika transatlantskih gazda, odjednom su postali njihove najveće sluge.
Koji je razlog? Strah ili novac? Verovatno i jedno i drugo (štap i šargarepa, kako to gazde vole da kažu). Neki su i od ranije voleli koferčiće, neki su ih u međuvremenu zavoleli...nije lako kad zelena šuška zamiriše.
Narod je sluđen jer je prevaren. Otpor preostalih patriotskih stranaka je mlitav kao i njihovo vođstvo. Prevaranti i veleizdajnici seire po mas medijima. Smišljaju i sprovode diktaturu kako bi koferčići bili na sigurnom.
Predali su oni i Karadžića, i đenerala Mladića, pomogli su Šešelju da sam ode, ceo vojni vrh su uputili u Hag, a da neće kapetana Dragana. Sada se stide, reče jedan od njih baš neki dan, onih koje su do prošlog maja veličali.
Preporuke:
86
10
3 subota, 03 avgust 2013 19:58
...
G-dine Pavkov, većina nas ovde na NSPM osećamo isto što i Vi, neki bi još više napisali o izdajstvu političkog rukovodstva Srbije još od Miloševića koji je dopustio i sve uradio da R.S.Krajina nestane kako je nestala.Svi smo mi govorili da se Beograd brani na maslenici, moćnicima nije bilo stalo kako juče tako i danas!JNA je bila trula osim pojedinaca kao Gavrilo ili Miloš koji u genima nose lazarev zavet i koji su bili spremni da daju živote za otadžbinu.Oni su dali, najbolji su pali, ostao je bespšomoćan i nenaoružan narod izdat sa svih strana !Kojima je ovo pravo vreme da pune džepove i trbuhe da ne citiram neponovljivog Iva Andrića.Tako i dans imamo na čelu Srbije nekada opasnog radikala a sada kada je sve precario jedan obični Nesrećnik koji judinim srebrnjacima kupuje sreću.Dok god se u našoj svetsi ne promeni odnos prema Otadžbini moćićemo samo da čitamo Vaše i slične tekstove ai to ćemo jednog dana zaboraviti.I sada mi je na pamet Dimitrije Rupel:Srbima možete uraditi
Preporuke:
71
7
4 subota, 03 avgust 2013 19:59
Dragan
Izdaja, sramota, kukavičluk. A srpska sloga, čojstvo i junaštvo, postoji to još uvek u narodnom predanju.
Preporuke:
62
4
5 subota, 03 avgust 2013 20:06
...
Srbima možete uraditi šta hoćete:dva-tri dana glasno pričaju sledećeg se i ne sećaju zbog čega!Zašto smo takvi pokušavam da razumem pok. prof. Raškovića koji je rekao da smo LUD NAROD!Pretpostavljam zbog toga jer sve radimo u korist naše štete.Ta karakteristika je postojala od davnina ali je sada postala najača naša crta,prevagnula je sve one koje nas karakterišu kao pravi Narod, narod knjige i zato nestajemo sa istorijske scene!Nestajemo kao narod.Koji bi se ludak odrekao Kosova,kolevke duhovne i svetovne,svete gore srbstv, osim najvećih bednika.Dok se u nama ne probude novi Obilići i novi Principi bićemo samo kaljuga u kojoj politički krokodili Dačić,Vučić i ostali a ima ih... najbolje plivaju!
Preporuke:
70
7
6 subota, 03 avgust 2013 20:08
PROMENjLjIVOST TUMAČENjA
Srbija dosada nije pokazala praktično nikakvo interesovanje za pritisak na Hrvatsku, ni po pitanju odgovornosti za otpočinjanje građanskog rata u bivšoj SFRJ, niti za genocid protiv pripadnika sopstvenog naroda, niti za naplatu materijalne i nematerijalne štete prouzrokovane tim ratom.


kad kažemo "Srbija", to naravno nije neki imaginaran pojam-već su to konkretno tzv. Srbi.

oni naravno nemaju nikakve veze sa Nemanjom i srednjevekovnom srpskom državom, što se vidi i po odnosu istih do iste !

sa bivšim Srbima ih veže samo ista Crkva. Čak su bivši Srbi zabranjivali brak sa njima-zbog načina života. Kakav je to način života možemo videti i danas.

kao što ovo moje objašnjenje nema veze sa ustaškom teorijom, koja jee atkana od 5% istine i 95% poluistina i laži.
Preporuke:
15
24
7 subota, 03 avgust 2013 20:12
PROMENjLjIVOST TUMAČENjA
dakle, to su ljudi velikom većinom sklni izdaji, slugeranjstvu,....i imao sam uvk bolje odnose i koristi od Hrvata, koji nisu zadojeni mržnjom spram Srba.


najzad, 40% ustaša je bilo muslimana, Franko nije bio Hrvat, a Pavelić engleski agent.
Preporuke:
10
29
8 subota, 03 avgust 2013 20:12
Stefan Mitrov Ljubiša
Zanimljiv tekst koji nas podsjeća na mučne stvari, na nepravdu, ali prije svega na naše mane. Međutim, ne bih se složio sa autorom da smo mi Srbi eto tako nesolidarni i zato ne pomažemo jedni drugima, pa ni Kapetanu Draganu, koji jeste zaslužio i više od pomoći. Zaslužio je zahvalnost i priznanje. Da bi pripadnici jednog naroda pomagali jedni drugima u borbi za nacionalno ujedinjenje, oslobođenje ili nešto slično, potrebno je da se ti pripadnici i osjećaju dijelom istog kolektiviteta. Iz tog osjećaja se rađa solidarnost i spremnost na žrtvu. A da bi postojao takav osjećaj potrena je nacionalna ideja, da ne kažem ideologija. Mi smo, avaj, najjaču nacionalnu ideju imali u vremenu kad nijesmo imali ni državu i kad nam je ogromna većina stanovništva bila nepismena. Pa, otkud na onda ta ideja, pitamo se. Otud što su je nosili najbolji među nama, ta toliko pominjana ELITA. Ali ELITA u punom i pravom smislu te riječi. Dakle, pametni i obrazovani ljudi, nešto što bismo mi nazvali intelektualcima...
Preporuke:
35
5
9 subota, 03 avgust 2013 20:24
Stefan Mitrov Ljubiša
Ti intelektualci su osim diploma i titula imali ono što ih je zaista činilo ljudima iznad prosjeka, a to je plemenitost, spremnost da se radi na opštu korist. Takvi ljudi su uspostavljali i uobličavali nacionalnu ideju Srba. Prisjetimo ih se: Vuk Stefanović Karadžić, Njegoš, Đorđe Daničić, Branko Radičević, Simo Milutinović, Petar Kočić i mnogi drugi. Sjetimo se i onih iz vremena državnog osamostaljenja. Sjetimo se ko su nam bili predstavnici i diplomate: Dučić, Rakić, Isidora Sekulić, Crnjanski, Andrić... nekoga sam vjerovatno zaboravio. Svi ovi ljudi su kroz svoj rad bili cijnjeni među kulturnim svijetom i narod koji su oni predstavljali je po njima bio prepoznat. Ti ljudi su kad im je to bilo dozvoljeno stvarali nacionalnu svijest iz koje sledi i solidarnost. Međutim, šta mi imamo danas? Ko je naša današnja elita koja bi trebalo da nas okupi i podstakne na svaki vid nacionalne borbe? Zar ministri i predsjednici koji kao da su izašli iz Domanovićeve Stradije i Dange?
Preporuke:
43
4
10 subota, 03 avgust 2013 20:35
Stefan Mitrov Ljubiša
Zar kvaziintelektualci koji znaju sve i svašta, osim osnovnog znanja, a to je da svaki čovjek treba da ljubi bližnjeg svog, a to je, valjda, rod kome pripada? Zar takvi mogu graditi jedinstvo i solidarnost? Ne mogu oni graditi ništa osim karijere koja se mjeri evrima koji dolaze kroz različite projekte sa Zapada. Bio sam učesnik protesta za očuvnje srpskog jezika i ćirilice u školama u Crnoj Gori. Bilo je tu đaka i roditelja koliko hoćeš, ali čast profesorima je čuvalo svega dvadesetak profesora iz Nikšića. Nema profesora na braniku srpskog jezika. Nema čak ni onih koji su pisali knjige o tom jeziku i na proučavanju istog stekli naučno ime. Oni čekaju da im neka djeca odbrane čast profesije. To je ogledalo naše "inteligencije", naše ELITE. Srbima treba neko da ih okupi, neko da im kaže istinu, elementarno znanje o sebi, neko da im razobliči lažne proroke i lažne autoritete. Srbima treba slobodan čovjek na čelu, a ne opsjenar koji misli da je sa diplomom kursa engleskog popio svo znanje svijeta!
Preporuke:
49
3
11 subota, 03 avgust 2013 20:54
Sinisa Bogdanovic
To sam davno i pricao svojim prijateljima - da smo nesolidarni kao narod, i to ne samo po ovom vec i po svim drugim pitanjima, evo primer - panduri su isli na malinare, bili sprenim da ih tuku i prebijaju zarad nekih dnevnica, a samo posle par nedelja su ti isti panduri strajkovali zbog "losih uslova rada i malih primanja". I zbog toga sam jos davno rekao, da budu sto hladnije zime i sto toplija leta, da pate dok prave "sacekuse" nesrecnicima u zastavama a dzipove ne smeju ni da pogledaju. Ponavljam - NESLIDARNOST je uzrok svega. A definitivno nije tesko biti covek, ako ni zbog ceg' drugog, bar da svojoj deci pruzite osecanje ponosa da ste nesto lepo uradili u svom malom zivotu.
Preporuke:
42
4
12 subota, 03 avgust 2013 21:12
ivan3012
Umesto da srbija oglasi Kapetana Dragana krivim za teske zlocine pocinjene u Srbiji i ultimativno trazi da joj bude isporucen radi procesuiranja,i time spase coveka da mu sudi hrvatska,opet po ko zna koji put novo ponizenje i smejanje srbiji i ovom inarodu u lice.Ipak izgleda da je rupel bio u pravu.
Preporuke:
32
7
13 subota, 03 avgust 2013 21:44
AMIR ČAMDŽIĆ
Čitajući ovaj tekst i komentare na tekst dolazim do zaključka da je moja teorija o političkim elitama istinita i to što uvijek razlikujem narod od političkih elita i nikada iste ne poistovjećujem.Znači narod je jedno a političke elite su drugo.Takođe u ovom tekstu i komentarima se potvrđuje i druga moja teza o "svemoći" politike i političkih elita i da će biti onako kako politika političkih elita želi.Znači dođe vrijeme kada politika zavađa a dođe vrijeme kada politika miri i stvara "dobrosusjedske odnose".Znači bez obzira kako se narod osjećao na "promjene politika" narod će raditi upravo onako kako ga politika vodi.Znači ako sutra politika kaže "Muslimani i Srbi su braća, koja su se iz iste majke rodila i isto majčinsko mijeko dojila i niko ne smije da poprijeko da pogleda brata a nedaj Bože da ko šta javno napiše ili kaže protiv brata", bit će tako jer politika ima sve mehanizme da to sprovede u djelo, zakone, represivni aparat prisile, pravosuđe i dr.
Preporuke:
25
6
14 subota, 03 avgust 2013 21:54
AMIR ČAMDŽIĆ
Ćitajući tekst i komentare na tekst dolazim do još jedne istine a ta je da na zemlji vlada novac.Novac je božanstvo koje političke elite i uopšte i sami ljudi cijene mnogo više iznad pripadnosti naciji i kolektivitetu.Bit će onako kako interesi i novac odrede.I nemojte se ništa začuditi ako zbog vlastitog interesa političkih elita sutra Hrvatska bude najbolji drug Srbiji i ako budu sarađivali u svakom pogledu na svim poljima (a političke tendencije idu ka tom smjeru).Jer politika je ta koja i zavađa i koja miri i koja ima moć da svoju volju sprovede u djelo milom ili represivnim sredstvima legitimne prisile kroz zakone, pravosuđe, policiju, vojsku i dr.Znači danas je došla na vlast politika koja forsira pomirenje i dobrosusjedske odnose i ta politika ima realnu moć da svoju volju sprovede, jer politika je svemoćna i vlada kao božanstvo (uz novac) na zemlji...
Preporuke:
13
14
15 subota, 03 avgust 2013 22:07
AMIR ČAMDŽIĆ
E sad neko se čudi "zašto ova politička elita pere ruke i ne želi da ima išta sa kapetanom Draganom"?Čemu čuđenje?Kapetan Dragan je bio instrument "u rukama" one politike koja se svađala i ratovala a nije instrument ove politike (političke elite) koja ide na pomirdbu i političke integracije sa Hrvatskom kroz Ev ropsku uniju.E sad što je to narodu teško shvatljivo jer narod to ne razumje, s tim politika nema problema jer će vremenom medijski i na druge načine koje politika posjeduje sve to doći na svoje, upravo onako kakoto politika želi.Politika će medijski sve to obraditi, otvorit će se radna mjesta, narod će bolje živjeti i narodu dobro.Na kraju koga briga za nešto što je bilo prije jer sam taj narod je "zbacio Miloševića" a Dragan ko je bre Dragan samo proizvod "omrznute" politike Slobodana Miloševića.Politika je odbacila " Dragana" ( i sve borce koji ni sami ne znaju zašto su ratovali?) kada je prestao rat jer joj kao takav više nije potreban, ni Dragan ni svi borci teret su.
Preporuke:
16
15
16 subota, 03 avgust 2013 22:17
fristajlo
Odbijam da poverujem da bilo ko osim maloumnih ili drogiranih Srba može da deli sutrašnju „opetovanu“ sreću većine Hrvata. U to ne veruje niko sa dva grama mozga...

Izgleda da većina današnjih Srba ima oko gram i po, Dragoslave; ili- samo toliko koristi. Pogledajte ankete o EU, izborne rezultate; saberite, oduzmite, izračunajte- videćete da sam u pravu...
Ovde se radi o nečemu drugom; o prostom kukavičluku i oportunizmu.

Kladim se da većina i ovih, koji se junače na ovom sajtu, mašu digitalnim dimiskijama i gude u sajber-gusle- žive bolje od proseka; tipično je srpska osobina to uživljavanje u kože časnih predaka, izvikivanje bojnih pokliča i poziva u boj.
To oni iz stida rade.
Razumem, ali ne odobravam.
Ja mislim da treba zaćutati.
U tišini se bolje misli.
Preporuke:
39
4
17 subota, 03 avgust 2013 22:24
AMIR ČAMDŽIĆ
Politika je odbacila " Dragana" ( i sve borce koji ni sami ne znaju zašto su ratovali?) kada je prestao rat jer joj kao takav više nije potreban, ni Dragan ni svi borci teret su.

Rat je prošao i sada su te boračke kategorije "problem" politici koja ne želi više da ratuje.Naravno boračke populacije traže i novac na ime "ratnih zasluga" a sve se to meri u novcu a novca nema ili ga ima nedovoljno a treba i za druge prioritetnije potrebe (za zapošljavanje i dr.)E sad ako neko kaže treba dati "Draganu" drugi će odmah reći treba dati i nezapolsnom na Birou za zapošljavanje, i politika nikada s tim neće imati problema jer će uvijek imati na svojoj strani one nezadovljnike koji traže zaposlenje ako izađe sa tim opravdanjem što neda "Draganu".Uostalom zašto bi politika povlađivala boračkim kategorijama a posebno onim koji su sada izbjegličke kategorije kad joj je jedonostavnije reći, pa dobro ako vam ne valja a vi se vratite tamo odakle ste došli.
Preporuke:
7
18
18 subota, 03 avgust 2013 22:27
Duško
Kapetan Dragan,Jovan Rašković,Arkan,Miroslav Šolević
srpske ikone rata, krvi i teritorija.
Po njihovim zlima ćemo biti poznati još godinama.
Preporuke:
8
75
19 subota, 03 avgust 2013 22:34
Drinko Končarević
Mi će mo se preispitivati, preispitivati, preispitivati, preispitivati, preispitivati ... preispitivati, a da li će mo se promeniti, naravno na bolje?
Preporuke:
7
3
20 subota, 03 avgust 2013 22:40
AMIR ČAMDŽIĆ
Znači dođe vrijeme kada politika zavađa a dođe vrijeme kada politika miri i stvara "dobrosusjedske odnose".Znači bez obzira kako se narod osjećao na "promjene politika" narod će raditi upravo onako kako ga politika vodi.Znači ako sutra politika kaže "Muslimani i Srbi su braća, koja su se iz iste majke rodila i isto majčinsko mijeko dojila i niko ne smije da poprijeko da pogleda brata a nedaj Bože da ko šta javno napiše ili kaže protiv brata", bit će tako jer politika ima sve mehanizme da to sprovede u djelo, zakone, represivni aparat prisile, pravosuđe i dr.

Znači ako sutra na vlast dođu slični meni koji kažu od danas niko ne smije nikom ružne riječi reći na nacionalnoj osnovi i to je Ustavni princip, i bilo bi tako, jer politika sve može.U suprotnom ko ne posluša može se suočiti sa dugogodišnjom kaznom zatvora jer napada na osnovni ustavni princp.Poznato nam je to iz vremena Jugoslavije.Ko je smio bilo šta javno šovenski progovoriti na konto nacija?
Preporuke:
5
17
21 subota, 03 avgust 2013 23:01
nena
Pa hajde ljudi da se organizujemo.Zivim u Francuskoj i na tu ideju da svako odvoji makar jedan evro svaki mesec sam dosla pre oko godinu dana.Razgovarala sam o tome sa puno nasih ljudi.Svi se slazu da je to ono sto je nasem narodu najpotrebnije.SOLIDARNOST.Radila sam godinama sa Jevrejima kako se oni medjusobno pomazu to treba da nam bude primer.Umesto da pisemo komentare i kukamo nad svojom sudbinom organizujmo se razmenimo mejlove ,napravimo strategiju.Hajde narode uradimo nesto.
Preporuke:
29
3
22 subota, 03 avgust 2013 23:47
AMIR ČAMDŽIĆ
J u svemu ovome ipak vidim jednu veliku šansu za srpsku politiku i mislim da će tim putem srpska politika i krenuti.Mislim da se treba uraditi nešto konkretno za narod (za sve protjerane ljude i žrtve rata).Treba ići ka tome da se prvo ostvari na terenu pravo na povratak i imovinu ili ako se osoba ne želi vratiti da se pravedno materijalno obešteti.To ne bi trebao biti problem jer u tome mogu dosta pomoći i IPA fondovi Evropske unije a i kreditna sredstva i posebni Fond kojim bi se obeštetili protjerani i žrtve rata.E sad Srbija bi iapk trebala staviti na "tapet" to pitanje?Pitanje ratnih reparacija za protjerane ljude i žrtve rata?E sad da li je to politički interes političkih elita?Vjerovatno nije jer lakše je pustiti narod da se sam snalazi, a s druge strane računa se i na mogućnost emigracije.Ovo je vrijeme takvo svako je prepušten da se sam snalazi, ako zna i umje, ako ne onda , ma koga briga za njega?Nikoga...
Preporuke:
7
9
23 nedelja, 04 avgust 2013 00:06
AMIR ČAMDŽIĆ
Ja samo iz ove perspektive mogu napisati, teško samo sirotinji koja je nastradala, teško onom kome je neko poginuo, ko je ostao invalid, ko nema zaposlenja jer mu je fabrika uništena, ko je ostao bez igdje ičega a nije se snašao.Teško samo sirotinji i nikome nije briga za sirotinju, danas rođeni brat brata ne vidi, niko nikog ne voli to je svugdje isto i kod muslimana i kod Srba, sve je to isto "ko jaje jajetu ličimo".Priča o nacionalnom koletivitetu se priča samo onoliko koliko treba da se dobije vlast i da ostvariš pobjedu na izborima ili da nešto ušićariš, a poslije koga briga za sirotinju, nikoga.Sirotinjo i Bogu si teška što postojiš...
Preporuke:
12
8
24 nedelja, 04 avgust 2013 00:12
AMIR ČAMDŽIĆ
O ovome i ja pišem, isto mislimo!

Koalicija udruženja izbeglica je izrazila očekivanje da će do kraja godine biti sazvana posebna sednica Skupštine Srbije na kojoj bi se usvojila Rezolucija o poštovanju ljudskih prava izbeglih i prognanih Srba i drugih oštećenih građana iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

"Cilj Rezolucije jeste da obaveže Vladu Srbije da aktivno radi na rešavanju naših imovinskih i brojnih problema. Jedan od ključnih preduslova da dođe do iskrenog pomirenja srpskog i hrvatskog naroda jeste zaštita i povratak naših imovinskih, stečenih i statusnih prava, uspostavljanje istih standarda u suđenjima za ratne zločine i druga krivična dela iz ratnog perioda i rešavanje pitanja nestalih", navodi se u saopštenju...
Preporuke:
5
9
25 nedelja, 04 avgust 2013 00:28
Srbin Obični
Članak gdina Pavkova ponovno tjera na razmišljanje o tome kakav smo ustvari mi, današnji Srbi, narod. Bolji ili lošiji od prijašnjih Srba; ako to nije pravo pitanje onda, da li smo bili na visini zadataka; ako ni to nije pravo pitanje zapitajmo se barem da li smo zadovoljni sobom? Ma kakvo pitanje postavili, ako smo pošteni odgovori bi bili negativni. Defekti današnjih srpskih generacija nesumljivo su prije svega u narodu pa tek onda u rukovodstvu, koje opet svojim greškama i nečinjenjem dodaje novo podsticaje opštem brljanju. Naprimjer, nije Milošević kriv što je naša srpska matica, Srbija, tih devedesetih bila podosta truljava i kukavička, iako ne i sasvim. Njegov je propust što to na vrijeme nije uočio. A vremena je bilo od 1941. Zato se ne treba čuditi kada ti isti Srbi isporuče svog predsjednika neprijatelju, ili nezainteresovano gledaju stradanje Kapetana Dragana. Trulež Srbine, trulež... Vrijeme je truleži.

Ipak bilo bi pogrešno zaključiti da su Hrvati i muslimani bolji. Naprotiv.
Preporuke:
24
7
26 nedelja, 04 avgust 2013 00:47
Jovan Đurić
Kapatan Dragan bio je srpski junak koga treba zato što je on branio nas.A mi ćutimo. Gledamo lažljivu televiziju, čitamo lažljive novina i sve manje znamo ko smo i šta smo. Tonemo u tamu samozaborava, kako samo mi Srbi umemo. Naša vlast, bez našeg odobrenja, izdaje i nas i našu zemlju, a mi ćutimo. Izdaje Kosovo i Metohiju i laže da čini to za neše dobro, a mi se pravimo da ne vidimo. Sprema se da proda Vojvodinu, da muslimanima pokloni Rašku. Jer kako stvari stoje sve se to može očekivati vrlo brzo a mi smio ovuzeti slavljenjem rođendana i punoletstva, menjanjem ministara u vladi i evropskim unijama. Nemamo vremena ni da se prisetimo Kapetana Dragana, a kamoli da nešto učinimo za njega. I ne samo za njega. Koliko je samo Srba u haškom zatvoru, da bi najveća sila na svetu opravdala svoja zlodela prema nama. Jer, što je tamo više nas manje će se govoriti o njihovim nedelima. A mi bismo da sve to prespavamo umesto da izađemo na ulice i kažemo im ko su i šta su. I branimo svakog našeg čoveka.
Preporuke:
39
5
27 nedelja, 04 avgust 2013 00:50
PROMENLjIVOST TUMAČENjA
subota, 03 avgust 2013 20:54
Sinisa Bogdanovic
Ponavljam - NESLIDARNOST je uzrok svega.


to je,uveren sam-suština i rešenje jednačine.

da je tome tako mogu da osvedočim na ličnom primeru-da sam najviše "izdan" od tih Srba, mada se nisam najviše družio sa njima !!!

Za Amira: RUSIJA+ISLAM (+EVROPA)

što kažu: "riba od glave smrdi" dakle, od ovih naših slugeranjskih političara možemo samo očekivati dizanje tenzija (tako ih gazda usmerava). Tek kad se otvori gore pomenuto, mislim da možemo oćekivati pomake u tom pravcu.
Preporuke:
8
3
28 nedelja, 04 avgust 2013 05:56
Olivera Erac,Melburn
Postoji Fond Kapetana Dragana u Australiji,koji se non-stop oglasava u srpskim novinama "Srpski Glas"".Licno ja I moja porodica dajemo donaciju za njegovu odbranu.Koliko se skupi na taj oglas ne znam ali je to svakako daleko od dovoljnog.Slazem se sa vasim komentarima 100% o nama Srbima I nasoj neorganizovanosti. Tuzno je da ni jedna Srpska Vlada ne pomaze vise G-dina Strbca,Kapetana Dragana I nase Srbe unapred osudjene u Haskom tribunalu.

S postovanjem Vama I Vasem listu
Olivera Erac
Preporuke:
38
4
29 nedelja, 04 avgust 2013 08:26
Tatjana
@nena

Slažem se.Evo, mi sa NSPM-a da otvorimo tekući račun u bilo kojoj banci i da izvštavamo o prikupljanju sredstava.

PS. Dobro bi bilo i da se otvori nalog za prikupljae priloga eS-eM-eS porukama, a ako to operateri odbiju, što verovatno hoće, iskoristiti za dodatni medijski proboj.
Preporuke:
21
1
30 nedelja, 04 avgust 2013 09:24
Bojan
Što se tiče kapetana Dragana, sjećam se kao dijete smo išli preko njegovog fonda u Grčku. Taj fond je bio neka vrsta posrednika između Grka i naših ljudi, i slali su djecu poginulih i ranjenih na mjesec dana u Grčku, i čini mi se Italiju, u kampove ili porodice koje su primale djecu da se malo odmore od rata i dođu sebi.
Čovjek se znači između ostaloga bavio i humanitarnim radom i mislim da od toga nije imao nikakve koristi. Mislim da je velika sramota što naš narod zaboravlja i marginalizuje takve ljude. U ratu je bilo svakakvih likova, mnogo i psihopata se petljalo u rat i pravilo probleme, ali mislim da je kapetan Dragan bio čovjek profesionalac i da se angažovao sa plemenitim ciljevima u planu. Vidio sam ga par puta nakon rata, u Beograđanki na vrhu je vodio Netcentar, tamo se moglo jeftino ići na net u doba kada je bio slabo dostupan masama.
Preporuke:
34
4
31 nedelja, 04 avgust 2013 09:52
Cane
Amire, šta ima u Zavidovićima.
Jeli radi Krivaja?
Preporuke:
8
6
32 nedelja, 04 avgust 2013 10:16
Idris
@Nena, Tatjana
Podržavam otvaranje računa i to deviznog. I odlično je dati samo po evro mesečno (ali svaki mesec!), zbog razvijanja samodiscipline i poštovanja vlastitog naroda. Ja ću pod ovim nik-om uplaćivati, što je lako proverljivo. Pa, ako laže koza... Snosiću posledice kao lažov.
Preporuke:
17
2
33 nedelja, 04 avgust 2013 10:55
nena
Tatjana,napravite vi sa NSPM plakate koje mozemo da odstampamo.Za nas u inostranstvu mislim da je vazno angazovati i frankfurtske vesti.
Preporuke:
11
1
34 nedelja, 04 avgust 2013 11:27
AMIR ČAMDŽIĆ
Cane
Amire, šta ima u Zavidovićima.
Jeli radi Krivaja?

Cane hvala na pitanju. "Krivaja" upropaštena u stečaju već dvije godine od 11.jula 2011.godine.Nekako na jedvite jade radi nešto oko hiljadu radnika sa administracijom.Direktori pumpaju sebi plaćurine a radnicima daju negdje oko 300 KM.Direktorima uvijek dobro.E sad prije neki dan isključivna električna energija, jer duguju nekih 12 miliona maraka za el.energiju.Ama firma dužna i Bogu i narodu.Meni duguju 100 hiljada maraka za neisplaćene plaće.Dugovi oko 150 miliona maraka i jače.Propast živa gdje šta visi tu i otpada, samo se uništava.Nekada je bila gigant sa 15 hiljada zaposlenih danas samo što nije prestala sa radom.Dok su Srbi bili direktori kao Mile Bakić i valjalo je, a sada kada su je preuzeli Alijini "mladi muslimani" sve uništiše.Ali sve je to isto i na drugoj strani Srbi uništiše i upropastiše svoje posebno ove naše komšije na 30 kilometara do REpublike Srpske (do Doboja).Isti smo mi ko jaje jajetu.
Preporuke:
9
0
35 nedelja, 04 avgust 2013 14:14
Cane
@Amir,
Tvoj zaokret u posmatranju stvari i počinje zbog dešavanja u Krivaji.
Biće da je za sve kriva Krivaja!
Preporuke:
3
3
36 nedelja, 04 avgust 2013 14:35
marko
Srbe iz Hrvatske nikako ne mogu da razumem? Posle svega šta su im Hrvati uradili počevši od početka 20.veka kad je u Zagrebu osuđeno 26 Srba zbog "srbovanja",pa do Banovovine Hrvatske gde su ih Maček i Ban Subašić maltretirali,proterivali,ubijali..pa do Jasenovca,pa do poslednjeg rata 1992-1995 ti ljudi i dalje obožavaju Hrvatsku i kad pričaju o toj zenlji ne oseća se ni minimalna netrpeljivost. Upoznao sam gomilu Krajišnika koji letuju po Zadru,Šibeniku u epicentru ustaštva i vraćaju se sa lepim uticima i na sav glas govore o "lijepoj njihovoj/našoj. Govore i i dobrim putevima i o dobrim komšijama koji su ih ubijali i proterivali u "Oluji". Najverovatnije pate od "Stokholomskog sindrima"..jer drugog objašnjenja nema. Ne mogu da svatim da ljidi koji su iz rata u HR ihgubuli članove porodice i to od strane hrvatskog metka i dalje posećuju njihovo more,se se na plažama viori "šahovnica" koja su njihovi vojnici nosili pri činjenju zločina? Imaju li ti ljudi gram dostojanstva,inata,imaju li sećanja..
Preporuke:
29
3
37 nedelja, 04 avgust 2013 14:41
marko 2
I većina Krajišnika za svoje stradanje krivi Slobodana Miloševića i on je kao "prodao" Krajinu i stala opravdanja...gle čuda Hrvati i ne krive mnogo. A to što je ostalo 30.000 staraca da brani RSK protiv 130.000 žednih krvi Hrvata nije Slobin problem. A da ne pričamo o naoružanju! A da ne pričamo što su NATO avioni bili spremni da udare po RSK svakog trenutka.
Preporuke:
16
3
38 nedelja, 04 avgust 2013 15:47
@Duško
Jel' ti to ozbiljnio?
Preporuke:
10
1
39 nedelja, 04 avgust 2013 16:55
Niko
Clanak je odlican,ali problem nije nov. Na vrhuncu srpske drzavno nacionalne snage (1921-1931) Arcibald Rajs u svom legendarnom slovu kaze: " Cujte Srbi ". Sve je isto,cak i gore, danas. Da smo mi Srbi slozni kao sav normalan narod ne bi nam trebala " 4 S ". Ovako, izgleda kao vapaj za necim cega uglavnom nema. U naredne cetiri godine slavimo 100 godina Srpstva u svom najboljem izdanju. Da li ce u tom periodu Republika Srpska otici, ne daj Boze, pod led uz " multikulturan" pogled iz
Beograda??
Preporuke:
11
2
40 nedelja, 04 avgust 2013 20:56
EGZOTIČNO STVORENjE
AMIR ČAMDŽIĆ
...Dok su Srbi bili direktori kao Mile Bakić i valjalo je, a sada kada su je preuzeli Alijini "mladi muslimani" sve uništiše.


znači da i od "gavrana ima crnje"?

šalim se..ima izuzrtno poštenih Srba...jasam poznavao jednog koji je sa firmin auto bio toliko štedljiv na gorivu-da je često ostao bez benzina...i hodao sa kanticom...
Preporuke:
2
0
41 nedelja, 04 avgust 2013 22:05
Trećepozivac
CaneAmire, šta ima u Zavidovićima. Jeli radi Krivaja?Tipičan primer potvrde one narodne: "Selo gori a baba se češlja"...
Preporuke:
2
1
42 ponedeljak, 05 avgust 2013 08:17
Antoan Kragujevacki
marko
Srbe iz Hrvatske nikako ne mogu da razumem? Posle svega šta su im Hrvati uradili počevši od početka 20.veka kad je u Zagrebu osuđeno 26 Srba zbog "srbovanja",pa do Banovovine Hrvatske gde su ih Maček i Ban Subašić maltretirali,proterivali,ubijali..pa do Jasenovca,pa do poslednjeg rata 1992-1995 ti ljudi i dalje obožavaju Hrvatsku


Nije da bih hvalio Srbe iz Krajine kao Srbe za ugled, jer oni to svakako nisu, ali bih primjetio da su oni barem pokusali ostati ujedinjeni sa ostalim Srbima. Na kraju su im na prilazima Beogradu naplacivali pare sendvice i casu obicne vode po skupe. Nismo zaboravili.

Kome nije jasno gdje su korjeni srpskog poraza, neka uzme kartu Banovine Hrvatske (1938) koja je najbolji dokaz kukavicluka srbijanske politicke elite (Princ pavle, Cvetkovic...) koja je upola manjim Hrvatima predala najveci dio teritorija sa druge strane Drine. Od straha pune gace! Hrvatska je i bez Ante Pavelica bila u Novom Sadu i Zemunu. Toliko ovome Marku za nauk.
Preporuke:
9
5
43 ponedeljak, 05 avgust 2013 10:21
Gordana
Veoma dobar clanak. Na konkretnom primeru tera svakoga od nas da se preispita sta je uradio ili sta moze i hoce da uradi. Prava stvar!
Mislim da je prikupljanja sredstava u nasim crkvama, kojih u inostranstvu (bar u Australiji!) ima mnogo, jedan od nacina.Dobrotvorne zabave takodje.
Nazalost, kada se povede neka akcije , pocnu price i intrige "sveznalica" ili o povodu ili o pokretacu akcije. E, to su "nas posla"koja morama da prevazidjemo.

Kada je Kapetan Dragan dosao u Krainu,u Beogradu, prekoputa 25. maja (titovog groba), svakodnevno sam posmatrala penzionisana vojna lica, kako ispred zgrade igraju "boce"(kuglanje), to se igra u Dalmaciji, Kraini,... U Sumadiji se ne boca - igraju se domine i tablici.Svi ti ljudi su bili u punoj snazi i, verovatno, profesionalni vojnici. Zasto nisu otisli u Krainu da urade sto je radio Kapeta Dragan - organizuju narodnu odbranu.Da se iskupe i mirnije spavaju , od svojih velikih penzija nek daju neku paru za odbranu Dragana!
Preporuke:
10
0
44 ponedeljak, 05 avgust 2013 10:29
brm
"sa bivšim Srbima ih veže samo ista Crkva. Čak su bivši Srbi zabranjivali brak sa njima-zbog načina života."
eee ko će čitati Zakonim i povelje, dosadno je to, bolje narodne pesme.. jer čak ni priče ne razumeju (sveti Sava i vukovi - deca one vučice iz grba rima, rimljanima je bilo jasno da grb ne znači da su bebe zautale u šumu kod dobre vučice već da njihova civilizaciaj počiva na starosedelačkoj Rasenskoj, čiji je znak vuk. Srbi i dalje misle da je sv Sava činio čuda sa zverima, ne kapitraju značenje pripitomljavanja ni ko je pripitomljen)
Preporuke:
1
2
45 ponedeljak, 05 avgust 2013 10:41
dragoslav pavkov@ Antoan Kragujevacki
Mislim da ipak nije reč o punjenju gaća nego o "državotvornosti" po svaku cenu. Pravi državnici znaju svoje kapacitete i trude se da u okviru granica svoje države obeleže naveću moguću teritoriju nastanjenu lojalnim građanima. U srpskoj politici preovladao je drugi momenat iz prethodne rečenice, a to je kod bivše braće i njima sklonih komunista protumačeno kao "velikosrpstvo". To je eskaliralo dotle da je jedan strateški dokument, doktrina tačnije - Načertanije, u kome je poslednji srpski državnik izneo šta je neophodno uraditi da bi Srbija bila stabilna i prosperitetna država - proglašen za ideologiju velokosrpske hegemonije. Kada je to u Srbiji zanemareno, kada nismo odgovorili na pravi način, samo je bilo pitanje dana kada će okupljanje svih protiv Srba postati operativno. Kako se (ako se) završilo poznato je.
Preporuke:
4
6
46 ponedeljak, 05 avgust 2013 11:08
Vasilij Zajcev - Srbenda
"Pritom, najveće Srbende vole da se dive herojskoj Crvenoj armiji i ruskim vojnicima koji su ginuli u talasima braneći „rodinu“, dok sami nisu sposobni da se odreknu ni delića sopstvenog komoditeta u borbi za „otačestvo“."E pa za koga da ginem? Za onog anglo-kralja? Za gedžovane? Za laloše? Za crnogorštinu? Za komunjare? Za bumbare-menadžere? Za sponzoruše-strancu-udavače? Za Basarinu umetnost? Za nakaznu umetnost srpskog filma i glumišta? Za turbo folk? Za vrednosni sistem Marine Tucaković?Za isfolirane Beogradžane sa Dorčola? Za pokondirane seljančice u helankama po beogradskim udžericama? Za evrofanatizam? Za koju državu da ginem? ... Nemogu više da nabrajam. I ko da me vodi? Dačić, Vučić, Đilas? Smešno.Za majku Rusiju ću da poginem. Neka me Putin pozove, eto mene. Za Putina! I kad je američka flota uplovila u Crno More, majka je znala da sam spreman. Za slobodu ću poginuti, za smisao života.
Preporuke:
16
0
47 ponedeljak, 05 avgust 2013 15:44
DrJelaBisic
Samo ukratko:da li ste cital pripovetku"sSve ce to narod pozlatiti"?Znate li kada je napisana?Nismo mi bas onakvi kakve sami sebe opisujemo u epskim pesmama(a i tu ima svacega.Istina se ne moze sakriti)Pa cemu se onda cudite?Naravno da smo jos gori nego u vreme DrLaze Lazarevica.Ne samo da nas je Archubald Rajs lepo opominjao,vec nas je i Cvijic lepo opisao.To je(jos uvek)dobro stivo za citanje.
Preporuke:
5
0
48 ponedeljak, 05 avgust 2013 16:34
DrJelaBisic
U tekstu se,kap ilustracija,nalazi parodija"Tajne vecere"Leonarda daVincija.Slika je odlicna,zasluzuje da se zna autor,a zasluzuje i mogucnost uvecavanja iste(radi detajne analize)i sravljanja u memoriju mpa.Dajte nam tu mogucnot,molim Vas!
Preporuke:
3
0
49 ponedeljak, 05 avgust 2013 16:48
pegepet
Pozivaš nas, pobratime, na neku vrstu sabornosti. Da, kada već ne možemo oko neke ideje, budemo makar solidarni. Da se prisetimo naših ljudi, koji su nesebično ulagali sebe za srpsku stvar, a danas su zbog te svoje, nekadašnje solidarnosti sa svojim narodom, u teškoj nevolji. Sumnjam! Ne verujem da odrođeni Srbi, odrođeni od sopstvenog naroda i države, više išta shvataju. I još gore, osećaju. Mislim, znaš ono, hoćemo maraton! Hoćemo Ekrema! Hoćemo "rekonstrukciju"! Gde da se tu nađe solidarnost?

Nema mnogo veze, ali evo mog iskustva. Krenem samostalno u akciju "bombardovanja" srpske vlade mejlovima, u korist referenduma, kojim bi se proverilo mišljenje Srba o briselskim sporazumima. Da ne dužim i u detalje ulazim, potegao sam sve svoje, dugogodišnje lične veze po belom svetu i Srbiji, ne bih li napabirčio koliko toliko voljnih za internet-akciju. I sve se završilo vrlo brzo, predlogom da se sastavi i piše peticija, kojih, uzgred budi rečeno, već ima podosta i ne služe ničemu. Dakle, ćorak!
Preporuke:
4
0
50 ponedeljak, 05 avgust 2013 19:28
Miroslav Anđelković
Jedni kažu „neka mu plati komunistička UDBA koja ga je i angažovala“ drugi kažu da ga oni nisu ni zvali, treći imaju razloge principijelne prirode poput onih da ne učestvuju u skupljanju novca jer to treba „duradi“ država...

Ja spadam u četvrtu grupu! Možda sam u toj grupi jedini, ali ''hrabro'' iznosim svoj stav:
Mlađahni Dinkić je ''kapetanu'' najdužniji, pa neka mu on lično i vrati taj dug.
Kep mu je 5. oktobra 2000. pomogao u oružanom napadu dugim cevima na NBJ i protivpravno ga ustoličio na guvernerski položaj.
Očevici pričaju da se u trezoru zateklo oko 400 miliona E u kešu i prilično zlata, mada su petooktobarci prethodno pričali da je Milošević sve odneo na Kipar!
Dakle, ''sklonilo'' se tada i za praunuke. Zato Mlađa da odreši kesu za odbranu svog pajtaša!
Uzgred, kad će Miljko da procesuira Mlađu.
Sitna boranija zaglavljuje ćuzu zbog krađe hleba po samoposlugama, a Mlađa upao u NBJ, pa nikom ništa?!
Preporuke:
9
3
51 ponedeljak, 05 avgust 2013 22:05
DrJelaBisic
Uvek kada upadnete u NBJ,pogotovo ako se posle toga ustolicite na vlasti,ne odgovarate.A za kradju hleba mora da se odgovara:sta bi bilo u trezoru Narodne banke,kad bi svako ko je gladan,krao hleb?Ako je tacno da je gDragan Vasiljkovic ustolicavao vrle petooktobarce,ne cudim se sto ga se procesuira,i sto niko(od vlasti)u Srbiji ne dize glas.Od toga da budete ratni zlocinac-jos gore vam je da znate ko su(i koliki)ratni profiteri.
Preporuke:
4
1
52 utorak, 06 avgust 2013 00:12
Neko
Kad pročitam komentare, marko, marko2 i Anđelković, SRAMOTA ME JE što sam Srbin. Kakvi su to ljudi? Ko su oni? S kojim pravom?
Preporuke:
1
9
53 utorak, 06 avgust 2013 01:01
Turas
Gospodine Pavkov ovakvi komentari su česti na NSPM i primarni po značaju i ... Sviđa mi se zadnja slika u komentaru koja sve govori ali je upravo suprostavljena komentaru.Elem poznato je i vama i nama PRAVO i PRAVNO stanje u ovoj smnešnoj državi. Permanentno se apeluje na svest da nešto(mi) uradimo -naravno ne radimo ništa- ako smo svesni značaja (ne samo siboličkog) zadnje slike još od dolaženja njenoga tvorca Z Đinđića. Zar nije taj "genije" rekao ko zahteva moral u politici neka ide u crkvu. To su ovi likovi sa slike doslovno svatili.Vaš apel je i ranije u prvom , drugom i u balkanskim ratovima bio krik Srbima da se udostoje otadžbine da se bore za nju a protiv prikaza koji su okategorisani na zadnjoj slici, koji permanentno dovode zemlju u pogibeljno stanje.
Preporuke:
6
2
54 utorak, 06 avgust 2013 08:31
NEMANjA VIDIĆ
Brate Vasilije, sve si lepo rekao, ali ne možeš biti Srbenda ako pišeš hrvatsku latinicu.Simbol je simbol.
Preporuke:
2
5
55 utorak, 06 avgust 2013 12:41
DrJelaBisic
Srbi su jedan neupotrebljiv narod.Ne samo lud,po kvaifikovanoj dijagnozi psihijatra,prof dr Raskovica.Problem je da u zadjih 200g.(od oslobodjenja od turaka,kao najveceg neprjatelja za nas identitet),Srbi nemaju jasan cilj.Bolje je imati i pogresan cilj,nego ga nemati,odnosno stalno ga menjati.Posto nemju jasan cilj-onda su Srbi nepouzdani saveznici,sto daje kao rezultat da niko pametan sa njima nece da se uhvati u poduhvat.Srboidi,za raliku,takodje nemaju jasan cilj,ali su makar"legli na rudu"(Zna se sta leze na rudu)i rade za cilj onog spoljnjeg faktora koji ih je uzeo pod svoje.Zato se cine konzistentni u svom delovanju.
Preporuke:
4
3
56 sreda, 07 avgust 2013 08:36
...
"Srbi su jedan neupotrebljiv narod...Srbi nemaju jasan cilj"
Nije to ništa novo. Ranih sedamdesetih Branko Ćopić je napisao svoje poslednje delo "Skiti jure zeca", baš o tome. I više od nedostatka jasnog cilja, mi smo prilično nezainteresovani za sopstvenu sudbinu. From je pisao da ni drugi nisu bolji. Tu vrstu samo prividno nerazumljive nezainteresovanosti on je smatrao glavnim obeležjem epohe. Umro je s proleća 198o.
Od tada se promenilo mnogo toga, na gore.
Preporuke:
5
0
57 sreda, 07 avgust 2013 09:49
DrJelaBisic
Nazalost...,u svemu postoje razliciti kvantiteti i kvaiteti.Pustte Froma,mi smo i u kvalitetu ove osobine i u kvantitetu verovatno svetski shampioni.A i dalje radimo na svom usavrsavanju.
Preporuke:
0
1
58 sreda, 07 avgust 2013 10:13
Nimbus
@
Antoan Kragujevacki

Kome nije jasno gdje su korjeni srpskog poraza, neka uzme kartu Banovine Hrvatske (1938)

Takva karta ne postoji.

koja je najbolji dokaz kukavicluka srbijanske politicke elite (Princ pavle, Cvetkovic...)

Koješta.

...Od straha pune gace! Hrvatska je i bez Ante Pavelica bila u Novom Sadu i Zemunu.

Banovina Hrvatska je presudno nastala zato što su zapadni Srbi svom snagom insistirali na njenom formiranju. I ne samo to! U banovini Hrvatskoj Srbe su maltretirali, ponižavali, ubijali Boga u njima, a oni su zahtevali da banovina Hrvatska bude još veća!!! Sava Kosanović, sestrić Teslin, politički naslednik Svetozara Pribićevića i potonji titin ministar je po tom zahtevu osobito "znamenit". Klasična robovska svest.
Skoro prirodno dođe da mnogim izbeglima iz tih krajeva sad i Srbija, u kojoj su se očas skućili na spratove, ne valja. Razlika je u svesti.
Preporuke:
8
3
59 sreda, 07 avgust 2013 11:07
...
Nimbusu
Moji komplimenti, gospodine! Kakvo osveženje predstavlja Vaš komentar na ovoj vrućini!
Preporuke:
6
1
60 sreda, 07 avgust 2013 13:03
dragoslav pavkov@ Nimbus
Jel' tebi vrućina udarila u glavu ili je ipak reč o mlakom pivu? TI se u nečem slažeš sa mnom?! Idem da pogledam tekst, sigurno sam nešto dvosmisleno natrukovao...
Preporuke:
4
5
61 sreda, 07 avgust 2013 15:08
Nimbus
Nisam se ja složio s tobom, nego ti sa mnom.
Razlika je ogromna. Isti problem je u pitanju; samo, ja sam pisao šta će biti (na opšte zgražavanje početkom `95 sam tvrdio da nam slede "reke izbeglica"), a ti bistriš šta je bilo. Razlika je nekih dvadeset godina. I to jeste ključni problem: hoće li (nam) trebati još dvadeset godina da konačno detektujemo generatore naše tragedije, pa jaš dvadeset da se dosetimo "šta nam je činiti"?

Aj da ti Nimbus nešto šapne, možda ceo proces skratimo na trideset godina.

Elem: "Kod izvora voda je najbistrija."
Preporuke:
5
1
62 sreda, 07 avgust 2013 16:03
Nimbus
Izvinjavam se na gruboj omašci, čija god da je, zbog koje se moj predhodni komentar pojavio na latinici.
Preporuke:
1
2
63 ponedeljak, 12 avgust 2013 15:28
Sima @dusko
jovan raskovic? kako covek koji se politickim agazmanom bavio u periodu dok nije bilo rata,a cim su prve puske zapucale i sa jedne i druge strane sklonjen i smenjen moze biti ubica ? objasni mi kako vi to stavljate u isti kos milosevica martica babica i raskovica? jel ti znas da je raskovic sklonjen da bi dosli neki drugi > bas zato sto je raskovic bio caca krajiskih srba,a svaki ostali slobin poslusnik.Dogovori se ko je tu los i ubica raskovic i ostali politicari iz krajine il oni koji su za vreme krajine u ratnom dejstvu bili na njenom celu > nemogu babe i zabe u isti kos.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner